Geçtiğimiz günlerde Office 365 hesaplarımızda mevcut lisans yerine farklı bir lisans atadıktan sonra, kullanıcıların posta kutusuna erişmesine rağmen mail alışverişi kesintiye ugradı.Atanan lisans normal olarak görünmesine rağmen problem devam ediyordu.Sorunun çözümü için öncelikle Office 365 portalına girip,kullancı yönetiminde,kullanıcıyı düzenle seçeneğini seçip sorun yaşayan kullanıcının hesabına geçip,burada lisanslar ve uygulamalar bölümünde eski hesabı seçip kaydetmeli ve posta tabına geçip yenile komutunu vermeliyiz.Hemen ardından tekrar lisanslar ve uygulamalar bölümünde yeni lisansımızı seçip,keydedip tekrar posta bölümünde yenile seçeneğini tıklamamız gerekmektedir.Bir süre bekledikten sonra posta bölümünde aşağıdaki ekranı görmemiz gerekmektedir.Bu ekranı gördükten sonra Outlook programını tekrar açıp,mail alışverişine devam edebiliriz.